Merhaba güzel happykids anneleri 2 aylık erkek bebeğim var ve ağır kolik tablosu ve belirtileri var aklınıza gelen herşeyi denedik kiraz çekirdeği yastığı damlalar ilaçlar biraz hafifledi ama gündüz hiç durmuyor ve hep sallanarak uyumak istiyor sorum şu otomatik salıncak almayı düşünüyorum sizce gerekli mi en azından gündüzleri daha sakin geçirebilir miyiz bir de aklımda 3 ürün var kullanan veya çevresinden duyan anneler yardımcı olabilir mi
1-4moms Mamaroo 4.0
2-Nuna Leaf Ana kucağı
3-Joie Serina 2in1
Yardımlarınızı bekliyorum tecrübeli güzel anneler şimdiden teşekkür ediyorum 🙏