Merhabalar kasım ayında doktorumuzun yazmış olduğu rapor ile Aptamil pepti syneo mama bebeğime çok iyi gelmişti ancak ikinci kez yazdırmaya gittiğimizde raporda ekstra günlük kalori ve kilo bilgilerinin girilmesi istendi fakat doktor rapora ek bilgi yazılamayacağını ve o mamanın geri çekilip artık verilmediğini söyledi. Bu durum ile karşılaşan var mı? Bu mamadan kullanıp bebeğine dokunan ve elinde olup verebilecek var mı acaba?