limonzeytinmom zeyno0904 bence cok kullanışlı ucuz diye cırtlı bez almıştım son 4 paketimi ama bitince külot alıcam yine 🤌
Dedektifgadget zeyno0904 eğer bebeğiniz kiloluysa kullanışlı oluyor bütün bezleri denedim hepsi küçük oluyor
hava12 zeyno0904 bence kullanışlı değil ben giydiriken sıkıntı yaşıyordum hem de bebeğimin bacaklarında bezin izleri çıkıyordu baya
KayraVeAnnesi_06 zeyno0904 Uzun zamandır külot bez kullanıyorum aşırı memnunum daha erken başlamadığıma pişmanım hatta çnkü benim deneme amacım oğlumun alt değiştirtmek istememesiydi