Benim kızım 19 aylık 2 aylıkken 58 e 60 çıktı derecemiz çıkık değil gelişim geriliği denildi
7.aya kadar Tübingen cihazı kullandık ,daha sonra gelisimine engel olduğu için çıkardık emeklemesine vs
Şuan hala 3 ayda bir takipteyiz eğer tam düzelme olmazsa ameliyat deniliyor hala net sonuç alamadik