Ben de 21 gündür süt ürünleri diyeti yapıyorum dün de yumurta eklendi… Bebeğimde gaz, mukuslu kötü kokulu kaka, ıkınma var kakasında kan yok. Ama bu şikayetlerle alerji olduğu söyledi çocuk doktorumuz gastroya yönlendirdi ona daha gitmedik. Zaten zayıfım iyice zayıfladım diyet yaparken 1.5 kilo verdim şimdiden ya alerji değilse diye düşünüyorum ben de