İyi akşamlar kızlar.
Bu hesabımı yeni açıyorum ,tanıdıklarım olduğu için tanınmamak adına. Lütfen yorum yapın çok kötüyüm.
Ara ara gece ruyalarimda korkuyorum en son geçen ay oldu ve üzerine de büyük bir sadaka verdik diyelim sonra korkma olmadı.
Hatta bazen rüyamda birinin bana zarar verdiğini görünce hemen uyanirdim yada karabasan başardı şuan biri bana zarar verse de rüya gormeye devam ediyorum. Ama şuan çok yok oyle rüya 2 kez görmüşümdür .
Geçenlerde afedersiniz esimle yakinlasma oluyordu(normalde pek olamıyor )
Oğlum uyandı ve 2 saate yakın uyumadı ki en son bebeklik zamanında böyle uzun uyumadı şuan 3 yaşında.
Uyanınca odasında bir seylerin hareket ettiğini ,gölge gördüğünü ,neden hareket etti bu araba bu kutu neden hareket etti neden gölge geldi demeye başladı .
Ve oğlum aşırı hircinlasti özellikle bana karşı.
Eşime gelirsek eve geldiğinde çok yorgun oluyor. Hep bir yeri ağrıyor yada uykusu geliyor. Halbuki eve gelmeden birkaç dakika önce konuşunca gayet normal konuşur yada gün içinde. Evde uyku basıyor.
Bende de sinir hali unutkanlık var. Bazen uykum olmasına rağmen uyuyamıyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum ağlamak istiyorum saatlerce şuan ..