Merhaba arkadaşlar 2 buçuk aylık bebeğim var sürekli kabız oluyor. dört günde bir çıkıyordu .şu an yedi gün oldu hala çıkmadı .motis diye bir şurup verdiler .içiriyorum ama hiçbir şekilde etkisini görmedik.yarın tekrar doktora gosterecegiz.zeytin yağı falan koyun dediler mama yedığı için mamasını içerisine onu da denedim popo kısmına yağla masaj yap dediler onu da denedim ama kesinlikle yapmadı . Hem mama hem anne sütü alıyor doğduğundan beri.kaç gün süreye kadar kabızlık sorun olmuyor .ya da bu durumu yaşayanlar nasıl çözüm Buldu .bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim