teachermom5 Emzirirken doktor 1 sene bile olmayabilirsin dedi öyle mı cidden bebeğim 3* aylık olcak daha olmadım
aslhnkrts teachermom5 geçenlerde regl olduğumu sanmıştım ama olmamışım 10 aydır olmuyorum doktorum büyük ihtimalle emzirmeyi kesince olcagımı söyledi
cansusrgl teachermom5 benim bebeğimde 3. Aylık sadece 50 günlükken oldum sonra daha olmadım kontrole gittim normal dedi hamileyim diye aklım çıktı 😄
songulcandas Ben 18 ay olmadım olmaya başlayınca da düzensiz oldu 2 yaşında emzirmeyi bırakınca düzenli olmaya başladım
hszgn1 teachermom5 sezaryen doğum yaptım. Kanamam 30 günlükken kesildi. Bugün tam 40.günümüz regl oldum
NmalkoC teachermom5 evet 1 yıl süreyle olmayanı duymuştum ben 1. Ayda direk regl oldum bikaç ay bari olmasaydım diye üzülmüştüm olunca 🤣