Busra_2101 Kızlar bebelac kullanıyom ama kızım hep ishal oluyor 35 gunluk bebek mama bitmek uzere aptamil mi alsam ne dersiniz kararsizim asiri sekilde ishal oluyor benim gibi olan var mı acaba