lasar Kızlar merhaba bebeğimin göbeği düştü normaldi ama bugün kontrolü vardı tesadüf kanama olmuş göbekte yakma işlemi yapıldı ardından iğne vuruldu başına gelen var mı
dmtsmnmrlp Bizimkide düşünce hafif kanamalar olmuştu atletine bulaşınca görmüştüm ama normal demişti doktor herhangi bir müdahale yapmadı.