Kızlar 9 haftalık hamileyim sürpriz bir şekilde hiç beklemiyordum büyük oğlum 5 yasnda küçüğü 13 aylk ikisinin asermeleri çok farkliydi ilk oğlumda hep ekşi yedm ikincide hep tatli aserdim bizm gonlumuz kızdan yana çin takvimine de baktım doğum tarihine göre kız gorunuyor ama kız olmaz diye düşünüyorum 🥺yinede hayırlısı olsun sağlıklı olmaları önemli olan bnda çok mide bulantısı yaşamıyorum şükür suanlik sadece sabahlari oluyor arada aserme olarakta iki defa çok fena yeşil biber yedim onu çok yiyesim geldi onun dışında suanlik pek birşey yok sizce ne olabilir cinsiyeti içime erkek doğuyor nedense kız olmaz gibi hissediyorum 🥺🥲 böyle bilgisi olan varmı bu arada diğerlerinde aşırı aşırı mide bulantısı yasadm bunda o kadar yok gibi şükür ama bakalım hayırlısı