Kızım 5.ayına girdi bu zamana kadar bir yere giderken veya geceleri çok ağlayınca sütümün yetmediğini düşünüp sma veriyodum ama şimdi doktora gittik mama başla aptmail ver dedi vardır bi bildiği dedim gittim aldım çocuk sürekli kusuyo yerken çok güzel yiyo ama sonrasında kusuyo nasıl olcak anlamadım sma devam edim mi yoksa başka bişeyden mi kusuyo da mamaya denk geldi anlam veremedim ve kaç saate bir vermeliyim benle doymuyo sanırım ben kesin anladım çünkü mama yedi kustu evet ama sonrasında uyudu 🤦♀️😭