aysme Kızlar dün 1.ay aşımızı vurulduk ama geceden beri bebeğim çok huzursuz , düzgün uyuyamıyor mızmılanıp ağlıyor ateşi yok çok şükür bugün calpol verdim ama bu süreç normal mi ? Neler yaşadınız 😞
yaskoy aysme bizde bugün olduk derin uykuya dalamadı bebeğim bir türlü çok huzursuz sürekli meme istiyor
halemsrl Normal canim endiselenme Bizde dün 1yas asisini olduk minik bedenlerinde neler yasiyorlar bilemiyoruz Biz bile asi veya rahatsiz olunca huzursuz oluyoruz ki onlar daha minnacik.. Daha bunun dis dönemi var diger asilar var yeter ki sagligi yerinde olsun bu ufak tefek seyler geciyor
aysme İnsallah biran önce şifalanır çocuğum sürekli memede durmak istiyor asla beşiğinde durmuyor , gögsümde uyumaya basladı şuan daha sakin
halemsrl aysme dert etme canim daha cok yolun basindasin tadini cikarmaya bak Minnacik daha annesi…dünyaya alismaya calisiyor hersey onun icin cok yeni.. gögsünde huzur buluyor senin yakinligini ariyor bunlar cok normal Simdi yiyip icip yatiyor büyüdükce daha zorlasiyorlar ama her yasin her ayin tadi farkli güzel Zaman su gibi akip gidiyor bol bol öp kokla
Nihasil- Biz de bugün olduk Sakin bebeğim normalde ama akşamdan beri çok huzursuz çok ağlıyor bir de pişik olmuş canı çok yanıyor aşıdan dolayı olduğunu düşünüyorum