efecikgnr Arkadaşlar bebeğimin iştahı hala yok ne yapacağımı şaşırdım serum veriyorlar antbyotik tedavisi devam ediyor çok üzülüyorum ☹️ iştahı nezmn gelicek mama içmiyor su veriyorum saatlerce aç kalıyor yavrum
arvenikonunannesi Size bi takviye önermek istedim, ravla mor meyveli karışımdan alırsanız iştahında gözle görülür bir artış oluyor. Hastalık dönemini de rahat atlatabilirsiniz, ben her sanah bi tatlı kaşığı veriyorum
arvenikonunannesi efecikgnr ben buradan link veremem sanırım siz trendyola ravla mor meyve yazın soru cevap kısmında satıcıya sorun isterseniz yanlış bilgi vermek istemem ben. Allah şifasını versin miniğin, bence düzelir hemen