monaroza88 benimkide 7 aylık. Oralac kullandik fayda etmedi.dulcosoft tadi yok. O yüzden içmesi zor. Benim kız tatlı seviyor. 4 ml veriyorum aradan biraz zaman geçince 4 ml daha veriyorum bitkisel olduğu için içim rahat. Elhamdülillah 3 4 gün kullandıktan sonra faydasını gördük