Merhabalar bebeğim 1 yaşında, ocağın 27 sinde gün verdiler sünnet ettireceğiz , devlet hastanesinde olacak ama genel anestezi ile yapılıyormuş , lokal anestezi yokmuş burda uygulanmıyormuş , daha önce devlet hastanesinde yada genel anestezi ile çocuğunu sünnet ettiren var mı acaba , herhangi bir sorun yaşadınız mı, yada öneriniz nedir