Merhabalar, yaklaşık 6-7 aydır reglim 1 veya 2 gün sürüyor. Yarın kadın doğuma randevum var fakat merak ediyorum benimle aynı durumu yaşayanlar sebepleri neydi. Aylardır böyle. Düzelir diye bekledim ama her ay aynı gün oluyorum fakat kanamam 1 gün sürüyo. Ondada bir ped anca dolduruyorum