mavii_98 bebeğim 35 günlük bu emzirme işini bir türlü anlayamadım ilk süt gelmedi mama verdik sonra meme reddi yaşadık on gün uğraştım neyse memeye alıştı biberonu unuttu dedim meme ucu yaraları çıktı günlerce ağlaya zırlaya emzirdim onu da hala daha tam geçiremedim de biraz hafifledi derken dün gece de kanal tıkanıklığı yaşadım meme taş gibi oldu ağrım vardı sabaha kadar açmaya uğraştım şu an başardım galiba memelerim yumuşadı şükür, bebem sürekli emmek istiyor ama ben daha emzirmenin tadını alamadım umarım ilerleyen aylarda bende emzirme anlamında rahat günler görürüm sorunlar acılar hiç geçemeyecek gibi geliyor artık