Oğlum tam 37+0 da doğdu suyum geldi vs kendi geldi yani 3 hafta erken gelmiş oldu ama gelişimi boy kilo olarak da önde. Suan 2 ay 8 Günlük vaktinde gelse 1.5 aylık olacaktı ama doktor dedi ki fiziksel olarak da şuan 3 aylık sadece kilo önde olsa sorun olurdu ama boy da önde herseyi önde olduğu için gelişimi bu yönde iri bir çocuk diyor tabi gelişimsel özellikleri de 2 3 ay a göre gidiyor . Ben mesela şuan atak Haftası vs neye göre hesaplarım hiç anlamadım bu iyi birsey mi önde olması onu da anlamadım karnimdayken de Haftası hep ondeydi