sahinn61 Kızlar bebeğim 28 günlük hipp mama kullanıyorum dün doktor kontrolümüz vardı 2600 doğdu kızım 3.180 çıktı dünkü kilosu doktorumuz kilo alımı az dedi mama değişikliği yapıcam SMA ve ya EVOLVİA kullanan var mı aranızda
balporsugu7224 sahinn61 sma kullanmistik bir ayda 2 buçuk kilo almıştı şimdi ise 10 aylık az yemek yesin kilosu sabit kalsın diye çabalıyorum 😂
bestetnc sahinn61 ben de sma comfort kullandım kızım 2920 doğmuştu doğduğundan beri de kilo alımı genelde az çok nadir ayına göre kilosu oluyor. Şuan yaşında mesela ama 9 aylık bebek gibi minyon bi kızım var iştahlı da değil bana da doktor bu iki mamayı verdi ama hipp kızımda kusma ve gaz yaptı. Comfortla ilerledik.
sahinn61 balporsugu7224 yaa maşallah😄Sma nın hangisini kullanmıştınız optipromu comfort mu birde birkaç yerde okudum kokusu çok kötü falan diyorlar öyle mi gerçekten
gamzes7 balporsugu7224 maşallah hangi ayda almıştı bu kiloyu, bebeğim 26 günlük mamayla besliyorum çok kilo almış dedi doktor üzülüyorum :(
balporsugu7224 sahinn61 optipro hala da devam ediyorum tadı da kokusuda güzel gazlı bir bebekse comfort tercih etmelisin
balporsugu7224 gamzes7 ilk ay 2 buçuk kilo ikinci ay bir kilo sonra yarım kilolara düştü kilo alması zamanla yavaşlıyor üzülecek bir durum yok ☺️