Ozumdmck Merhaba anneler bugün devlette spiral taktırdım sorun yaşamamak için nelere dikkat etmem gerekiyor, neler yapmamam gerekiyor yardımcı olur musunuz 😊
mirahmet Ozumdmck bir hafta ilişki yasak ağırlık taşımayın hiç bir zaman kayma düşme olur adet düzensizliği ilk bi kaç ay oluyor şüphelendiğiniz ters bi durum olursa yada olmasa da bi kaç ayda bi kontrole gidin (bir haftadır bende takmışım
anneann Ozumdmck bana ilişki yasak falan demedi doktor, ağır kaldırmamaya dikkat edin sancı batma olursa da doktora gidin
Ozumdmck mirahmet anneann bana da ilişki yasak demedi ağır kaldırmayı sordum ona da çok ağrın olduğu zamanlar kaldırma dedi 1 ay sonra adet bitiminde tekrar gel kontrol edelim dedi takar takmaz kasık ağrısı başladı zaten
mirahmet Ozumdmck be adetli değildim taktığım zaman zayen taktıktan sonra kanama başladı ara ara lekelenmeler şu bu derken bir hafta oldu
Beliff Devlette direkt doktora mı takdırdınız yoksa eczaneden Dalan mı aldınız öyle mi taktı süreci bilmiyorum anlatır mısınız
Ozumdmck Beliff yeni gördüm yorumunuzu devlette kadın doğum doktoruna adetin 3. Günü direkt takıldı eczaneden almanıza gerek yok. Hala ara ara lekelenmem oluyo ama normal sanırım takıldıktan sonra ağrım çoktu ama şuan ağrı yok 1 ay sonra adet bitimine randevu alıp kontrol ettirecem