MerveH_ geçen yaptım kaynanam kayınbabam eşim aşırı sevdiler tavuğu çok ufak olmayacak şekilde kestim cevizden biraz küçük olacak şekilde tavaya koydum suyunu salıp çektikten sonra kabuğu soyulmuş 1 büyük domates 1 yeşil biberi ufa ufak doğrayıp içine attım onlar yumuşayınca küp doğranmış soğan ekledim ama benim soğanım önceden çok aldığım için çürümesin diye küp küp doğrayıp kavurmuştum az yağda buzdolabında muhafaza ediyordum ondan 2 kaşığa yakın koydum. Biraz sıvıyağ ve baharatları koyup kısık ateşte pişmesini bekledim çok az su koydum iyice pişsinler diye. Dibini tutmaya yakın kendi yağında kızardı iyice çok lezzetli oluyor öyle.