Arkadaşlar 5-6 yıl önce şans eseri buldum lipomlarını göğüsümün altında ki kemik üstünde şerit gibi dizililer ( sadece elle değince farkedikiyor deri altı) 5 yıldır 4 kere doktora gittim hepsi usg çekti ve yağ bezesi dediler ama zaman zaman yılda iki kere ağrı yapmaya başladı 1 ay öncede gaz sancısıyla başlayıp geçmeyen ağrılarım oldu yine doktora gittim bu sefer elle muayene etti yağ bezesi dedi sırtım çok ağrıyordu baktım orda var ele gelenler sizin ki bu kadar agresif miydi aldırdınız mı ağrısı oluyor mu bilgi veriri misiniz?