06112024 evet benım 60 günden fazla sürdü. Muayeneye gittim kadın doguma.dogum yaptığım hastaneye giti özellikle. 1 tane düşük yaptırımı hap verdiler git 1hafta sonra gel diye o sürede akıntım cok olabilir dediler 1 2, gün cok gıgun oldu sonra yine gittim küçük para var o kanama yapıyor dediler başka ilaç verdiler 3 gün kullanacaksın ama 10 gün sonra gel dediler. Bu sefer bitmişti bu da içerideki parçayı düşürmesi için. Ama ilaçları hastaneden sayılı verdiler düşük yaptırma ilaçlar eczaneden alamıyorsun. İçeceğin kadar veriliyor.
Ben normal dogum yapmıdıtm 2.dogumdu be plesanta içeride parçalandı ondan kaynaklı olabilir denmişti yoksa ilk dogum da kısa sürmüştü