Habibebcr bebek küçük olduğu için hareket yapmasına yürüyüşe falan izin vermezler hani verseler daha kolay olur süreç ilerler. Bebiş ne kadar geç gelirse o kadar iyi onun için açılması az ama birden ilerleyebilir de ben suyum geldikten sonra 3 aaat içinde doğurdum herşey çok hızlı gelişti bu yüzden belki uzun yatış alabilir doktora bağlı taburcu da olabilir. Eğer benim açılmam çok ilerlemeseydi taburcu olacaktım