hilaldabaan Kızlar normalde beneğim gün içinde full beni emiyordu gece alırsa bir iki defa mama veriyordum şimdi beni asla emmek istemiyor mamayı da az içiyor sadece ek gıda yemek istiyor ne yapacağım ben anca uykuluyken emiyor
babyboy_35 hilaldabaan atak var sabret biraz uzun bir atak 1 ay sürdü bizde 10 aylık şuan Allah güç kuvvet versin
gurbetteanne10 hilaldabaan benim bebeğimde 7 ay 10 günlük biberon ağzına değince ağlıyor içmiyor bende napıcamı şaşırdım
hilaldabaan babyboy_35 ay delirtecek ben bu kadar kötü beklemiyordum ya en kötüsü bu herhalde ne yapacağım bilmiyorum yani 12 de mama içirdim şimdi saat dört oldu acı acına uyudu bak emmiyor ittiriyor kendini
babyboy_35 hilaldabaan evet 4. Ay neki dedirtmişti banada 1 ay boyunca burnumdan getirdi kucakta durmaz yerde durmaz oyuncak oynamaz ek gıda yemez hiç bir şey istemiyordu her gün bugün ne yaşayacağım diye uyanıyordum
hilaldabaan gurbetteanne10 gerçekten çok fena durumlar birde aşırı mız mız hiç bir şeyden memnun kalmıyor bir görsen çok fena uyku eğitimi alacağız bakalım haftaya bizimki de 180 falan içerdi mama şimdi 60 içip bırakıyor
gurbetteanne10 hilaldabaan benim bebeğimin bir tane dişi çıkıyor sanırım o yüzden böyle sizde de çıkıyor olabilir mi
karimle hilaldabaan benim bebeyimde 8 aylık hic uyumuyo ne gece ne gunduz uyumak istiyo ama uyumuyo gözleri akıyo hep napıcamı bilemiyorum bide hastalandı yemekte yemiyo memeyi agzina güc bela tıkıyorum
babyboy_35 hilaldabaan ben 8. Ayda sabahtan akşama 0 uyku yaptığını ve gecede saat başı kalktığımı biliyorum umarım çabuk atlatırsınız
hilaldabaan selrazar biberonla bir şeyler vermeyi bıraktım mama vermiyorum gece bir kere veriyorum ek gıda da vermedim Emşyor şuan ek gıda tok tutuyor demek ki veriyorsam da az veriyorum canım ya