selinkumsal10 3 aylık bebeğime philips avent Biberon kullanıyorum hangi numara emzik almalıyım biberona
skubra selinkumsal10 biberon başlığı mı emzik mi ?? Biberon başlığı numarası ise 2 numara şuan benim kullandığım
brcbyna 4 e geçmiştim mama az gelince biberon ucundan sinirlenip mama reddine yol açmıştı benim bebeğimde onyuzden 2 numarayı 3 ayın başına kadar kullabildim şuanda 4 aylık