kuzeyyildiziii Merhaba anneler bebeğimin göbeği normalde düz ağlayınca ya da kaka vs yaparken diğer resimdeki gibi göbek deliği dışarı çıkıyor bir hafta sonra kontrole görüreceğim sizce göbek fıtığı mı?
Nacafa kuzeyyildiziii hayır göbek fıtığı değil bu. Göbek fıtığı kıyafetlerin üstünden bile belli olur
siyah0606 kuzeyyildiziii benim bebeğimin daha dışardaydı kıyafetlerden bile belli oluyordu hastaneye götürmüştüm 2 türlü varmış zararlı zararsız diye zararlı ameliyat öneriyorlar zararsızda kendiliğinden geçiyor demişlerdi öylede oldu bizde şükürler olsun geçti inşallah sizde güzel haberler alırsınız canım ❤️