Dmtt06 Bu ikinci hamileliğim 8 haftalık hamileyim çaydan acayip tiksindim kahve de yasak zaten kahvaltıda çay yerine sıcak birşeyler içmek istiyorum ıhlamur mesela ama içilebilir mi hamilelikte önerdiğiniz bitki çayı var mı ?