Gen 5 ağır diye almak istemiyorum. V15 alacaktım o da hem tetikle çalışıyor hem de artık 2 başlık kutusundan cikmiyormus ekstra satın alsam zaten fiyat gen 5 ile aynı olacak. Birkaç arkadaşımda v12 tavsiye etti hem hafif hemde butun basliklar kutusundan çıkıyor diye. Alt model olduğu için tereddüt ettim acaba haznesi sorun olur mu ya da şarj süresi çekim gücü nasıl?