Kızlar merhaba eşimin bir sene önce çıkmış olduğu eski iş yerinden ne tazminat ne başka hiçbir şey almadı. Şuan baktığımızda 2020 ve 2021 yıllarında aylarca 30 gün değil 15 gün sigorta yatmış bilgisi olan var mı nasıl bir yol izleyebiliriz avukatla görüştük fakat böyle bir durum yaşayıp dava açan var mı merak ediyorum