songulcandas merhaba geçmiş olsun bugün bizde öğrendik oğlum 3 yaşında gelişim geriliği ve sürekli hasta olduğu için doktor şüphelendi röntgen çektirdik maalesef var dedi ve bademcikleride çok büyük dedi ilaç yazdı 1 ay kullanın küçülme olursa ameliyata gerek kalmaz dedi siz ilaç kullandinizmi hiç