Of of hemde. Aşık.zaten peynir yumurta yemez.kahvalti alışkanlığı yok sevdiği çorbayı yapıyorum artık zar zor oda içerse.pironc çorbası oldu icikiz disimiz.dia cikiyo iki tane azı çıktı iki tane daha cikiyo ondan galiba .bide eline veriyirum meyve falan yerlere atiyo.bogwsindan bişey geçsin diyorum biskivi kurabiye alıyorum veriyirum bikere ısırıp atiyo işte .gec3leri aık uyanıyor artık.siz gece 2mziriyormusunuz yada mama iciriyormusunuz.yatmadan önce mama içer sabaha karşı 3 4 5 saati blli olmaz bida mama istiyor içiyor oyuzden sordum