Merhabalar güzel annelerr❤️
Oğlum 14 aylık 1 buçuk saatlik uçak yolculuğumz olucak,iki defa bindik ama onda çok küçükdu emzirdm falan uyudu baya,ama smdi maşallah çok hareketli bı çocuk,ne yapmam gerekiyor tek olucam paniğe girerm die korkuyorm,özellikle şeyi merak ediyorm uçak inip kalkarken hava basıncı oluyor kulaklarında sknti olabiliyor birdefa yasadk emzirdm geçti onda çok aglamsti ama smdi emmiyor fazla bir iki dakka emip bırakıyor emzik biberon falan da kullanmıyor,uçak iniş kalkış sırasında napmam lazm o hava basıncından etkilenmesin diye