Kızım 1 aylık oldu ilk 1 hafta kadar sütüm az geliyordu yetmiyordu ama şuan sütüm yetebiliyor. Her iki göğsümüde doyana kadar emiyor ama tatmin olmuyo illa o mamayıda içecek beni emdikten sonra çok götü ağlıyor meme arıyo ağzıyla kendi göğsümü veriyorum emip emip bağırıyo mama yapıp veriyorum kendinden geçiyo resmen aşk yaşıyo biberonla mamayı içtikten sonra sakinleşiyo. Ne yapacam bilmiyorum mama vermek istemiyorum sütüm de yetiyo ama olmuyo gece yarı uykulu olsada aynı şeyi yapıyo. Sağım yapıp biberona koyuyorum beni emdikten sonra bağırdığı zaman krndi sütümü biberonla veriyorum onunla da tatmin olmuyo midesinde ne var ne yok hepsini kusuyo bu seferde şaştım kaldım artık neden böyle yapıyo. Bu arada bunu sadece beni emdikten sonra yapmıyo beni emmeden ona mama versem bu defada mama dan sonra illa beni emmek istiyo biraz büyük olsa anlasa huy etmiş derim ama daha 1 aylık 🤦♀️ Bi çare bi fikir arıyorum 😫