Merhabalar bebeğim 10 aylık bu aralar nerdeyse haftada bir yapıyor gece 12,30 1 gibi uyanıp sabah 6 7 ye kadar uyumuyor uğraşıyorum gidecek gibi oluyor ama yok asla dalmıyor ilk zaman bi kerelik sandım ama sürekli olmaya başladı sizce neden hiç dişimiz çıkmadı daha diş mi dişse böyle mi olcak sürekli ?