Merhaba herkese, ben İngilizce öğretmenliği mezunuyum. 5 sene oldu mezun olalı ama herhangi bir çalışma tecrübem olmadı. Birkaç özel ders vermişliğim var. 3,5 yaşında bir kızım var. Onu anaokuluna yazdırıp ben de evime yakın bir okulda ücretli öğretmenlik yapmak istiyorum. Tecrübesi olanlar bana süreçten bahsedebilir mi? Çok memnun olurum. E devletten başvuru yaptım. Bundan sonraki süreç nasıl ilerliyor?