MervEdiz ben hamileyken okadar cok arastirdim ki anlatamam size her doktor farkli bisey soyledi biri cocukken yaptir dedi sizinki gibi biri dogsr dogmaz yapilir dedi biri 40 indan sonra falan kafami cok karistirdilar gercekten ama ben 3 aylikken yaptirdim hicte pisman degilim yegenim 6 yasinda oldu oyun oynarken dikisleri acildi cocugun ondan sonra hic dusunmedim yaptirdim bitek ilk gun sikintisini cektim ikinci gun hicbisey yok 1 gaftaya falan iyilesti pipisi ayrica yapisma riski var evet ama onun icinde pipisini surekli deriden siyiriyorsun zaten doktor gosteriyor sana 1 ay falan siyirdim ilacini surdukten sonra olmuyor bisey tabi karar size kalmis ama tecrubeli biri olarak bebekken yaptirmanizi tavsiye ederim