imaddesi maygirl benim eşim seçici olduğu için sadece bebeğimin yemeklerine daha doğrusu çorbalarına koyuyorum😋
maygirl imaddesi suyla yapilan yemeklerden daha lezzetli bulyonda sagliksiz oldugu icn.bebişten oncede ilikli kemik suyu kullaniyordum yemeklere zaten blincli olarak😊
Meri-Mel imaddesi Burada bir annemiz ,çorbalara ılık suyu eklediğini ,yumurtasını tere yağlı yaptığını söylemişti çocuğun kolesterolu çıkmış o günden beridir her çorba için yapmıyorum 🥺
imaddesi maygirl evet kesinlikle katılıyorum. Ben tavuk suyunu kendim yapıp kullanıyordum ama ilik suyunu bebeğimle beraber kullanmaya başladım ☺️
imaddesi Meri-Mel yaa😮 yumurta için zeytinyağı kullanıyorum çoğunlukla. Bazı şeyleri abartmamak gerekiyor demek ki 🥲
maygirl Meri-Mel tamamı ilk su ise ewet ckablir yarı yariya su ile karstrilmalı aslinda yemeklerde de.yogun gelmis olablir.uzuldm yazdgnz konuya
Meri-Mel imaddesi Kesinlikle canım kadın da şok olmuş tabiki doğru besliyorum derken yanlış olmuş her yemeğimize de tavuk ya da et suyu koymadan da yeniyorsa ki yeniyor dikkatli ara ara yine verilir dozunda olmalı herşey fazlası zarar 🌸♥️
imaddesi Meri-Mel evet bende artık arada sırada yaparım. Bu forumu o yüzden çok seviyorum her konuda bilgileniyoruz😍
papatyakokulum_ ayy ben uzun suredır çorbalarını hergün ya tavuk suyıyla ya kemık suyuyla yaparım ama bısey çıkmadı 2 hafta önce kan vermiştik. acaba bakılmadı mı ıcıme kurt düştü şuanda
imaddesi papatyakokulum_ e-nabızda kan sonuçları görünüyor. Tam kan sayımında bir sıkıntı olsa çıkardı
papatyakokulum_ imaddesi yok sımdı yıne baktım doktorda o zaman sonuçlar çok güzel demişti ama LDL yanı kolesterol yok bakılmamıs sanırım
imaddesi mrvbcr0 buz torbası Ben de aldım hangi markaydı hatırlamıyorum ama bir türlü dolduramadım sızıntı yaptı 🥲 o yüzden kalıplara koyma kararı aldım 😅😂
maygirl Torpiktospa ewet bunu bircok kisi yapiyor.yani karton olanı.ilk ewinde gördgm kişide bi çocuk doktoru tanıdigimiz idi ustelik.1 yasina kadar ewde kendim yaptim cok fazla ckiyordu okadr ilik suyunu nereye yerlestrwblirim.buz kaplari bzluga sgmaz.tanidgm bi cok kisi cok yapiyorsa karton bardaklarda donduruyor
papatyakokulum_ maygirl bende karton bardaklara koyuyorum çok pratık oluyor eskıden plastık şu sıseşerıne koyardım ama görümcem de gördüm ben de öyle yapmaya başladım daha pratik oluyor