parlairrm 3.5 aylık olduk geçmişti gazımız 3 gündür aşırı bi gaz sıkışması oluyor ve asla çıkaramıyoruz yediklerimi yine aynı şekil dikkat ediyorum sizce neden ya delirmek üzereyiim