Bnsu14 ben arçelik 1000 kmg ha modelini kullanıyorum çok memnunum hibrit modeli ablamda 900 kmx var mesela onun 2 saatte kuruttuğunu benim makınede nem sensorune bağlı 1 saate kadar düşürüyor 5kg a kadar 1 saatte gayet güzel kurutuyor benim eşimde 1 yıl araştırarak aldı bu modele karar verdik en sonunda mesela makınede bir problem var düğmesi var 3sn basıyorsınız arçelik servisi hemen iletişime geçip yardımcı oluyor