Altı aylık oğlum var. Uyudukça ders çalışıyorum fakat artık sınava çok az kaldı ma sandalyesini yanıma koyuyorum ona da oyalansın diye bir şeyler veriyorum Ama gece vicdanım hiç rahat olmuyor ilgilenmedim mi diye düşünüyorum benim gibi anneler var mi siz napıyorsunuz