kuzeycinarbaby Kızlar bu markanın şampuan ve kremini almak istiyorum ama krem yani vücut losyonuna baktığımda komedojeniktir diyor cilt gözeneğini tikiyormus ve içeriği pekte temiz gelmedi bana bilgisi olan var mı ?
Ogulluana kuzeycinarbaby ben temiz içerik diye biliyorum alman markası sonuçta kalitelidir. Arkadaşımın bebeğinin mustelaya karşı alerjisi çıkmıştı o yüzden bübchen kullanmıştı
kuzeycinarbaby Ozooo nerden aldiniz peki trendyoldan aldım bende kullanmakta tereddüt ettim ürünü pek bilmediğim için orjinal mıdır değil midir hiç bilmiyorum