Tuana4747 🤣şimdi doğum yapmadıysanız yaptığınız gün yapın eğer doğum yaptıysanızda yine aynı şekilde olsun soğanı ikiye bölün orta kısmı Çıkarın zaten kalkan gibi bi parça kalıyor içini de suyunu sıkıp göğüs ucuna sürün o kestiğiniz kalkan gibi olan soğanı da göğüs ucuna koyup öyle bırakın her emzirme de takmaya devam edin göğüs sütyene değmeyeceği için ve soğan doğal bi antibiyotik görevi gördüğü için iyileşmesi çok kısa süreli olacaktır ben hamilelik boyunca kantorun yağını sürmüştüm meme ucuna doğum yaptığım günde soğanı koydum şükür ne bir yara ne başka birşey olmamıştı kantaron yağı alın onu da sürün ve bunları sürdükten sonra emzirmeye devam edebilirsiniz sakıncası yok silmeyin bebek uyuyunca yaparsanız daha fazla üstünde kalacağı için daha iyi olur hiç okadar para verip kalkan almayın olurda yara olursa soğanı iyi olana kadar yapın