sudess ilk kızım öyleydi 8 aylıkken mamayı kestim zaten Meme kabul etmemişti biberonda sadece uykuda tutuyordu 8 aylıkken ben kestim ama ne doktora sordum belki yanlış yaptım ama çok yorulmuştum kaşıkla süt mama vermekten o yüzden kestim gitti ikinci çocuğumda maalesef böyle kaşık biberonla süt ve mama veriyorum 4 gözle 6 aylık olsun ek gıdaya basliyim 7 aylıkken falanda süt mama keseceğim bundada hemen ekgidaya geçeceğim ama benim durumum farklı yani asla kabul etmiyor uykuda bile ikinci çocuğum tutmuyor memeyide mamayida çok yoruldum o yüzden keseceğim ben