Ben 2 şişe solgar bira mayası kullandım, ilkinde çok sütüm vardı, ikincisini kullandığım dönemde ise daha azdı. Tabi bu dönemsel de olabilir çünkü ilk ay süt çok oluyor. Yine de sütsüz kalmadım, bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor. Ara vermiştim, dün hem onu hem bestlakı hem lacmixi sipariş verdim. Kullandığımda gözlemlerimi burdan yazarım isterseniz