kahvesaati Kızım 4 yasında okula gidiyodu etkilendi bıraktı suan okulla alakalı hiçbişey duymak istemiyor. Seneye de gitmez diye çok korkuyorum pedagoğa randevu aldım sizce çözülür mü bu okul fobisi pedagog desteğiyle okula alıstıran var mı
Goktuggg14 kahvesaati yanlış anlamayın beni lütfen ama siz bu konuda çok takıntı yapmışsınız çocukların dönem dönem oluyor bu tarz hareketleri emin olun seneye sizi hiç zorlamadan gidecek biraz akışına bırakıp kendi haline bırakın yaza doğru oyun grupları olarak denersiniz ❤️
kahvesaati Goktuggg14 kurslara göndermemeliyim ya da oyun gruplarına herşeye ara vermeliyim yaza kadar yani dimi
Goktuggg14 kahvesaati evet biraz kendi haline bırakın bence de biz de erken yaşta kreş deneyimi yaşadık ve travma bıraktı gece uykusunda bile gitmeyeyim diye ağlayarak konuşuyordu okul kelimesini duymak bile istemiyordu bu sene gayet kolay alıştı ama şu anda da arada gitmesi zor geliyor ama siz üstüne düştükçe daha çok ters etki yapabilir yaşanmamış gibi yok sayın bence 🌺
Goktuggg14 kahvesaati gecen sene almadım bu sene sadece kreşe uyum sorunu yaşadık oyuncak alma,vurma tarzı oyun terapisi ile ilerledik bir kaç seans ama okula gitmesi için değil yani ❤️