18 aylık oğlum var biz odada olmadığımız sürece kesintisiz bir şekilde uyuyor lakin en ufak harekette kalkıp ağlamaya başlıyo yatakta hareket etsek bile hissediyo kucağına almamı bekliyo bi süre alıp geri yatağına koyuyorum yine ağlıyo yatağımız yüksek olduğu için yanımıza alıp yatmasına izin veremiyorum sizce odasını ayırmalımıyım tavsiyenizi bekliyorum