meleksalpci Merhaba bebeğimde hafif egzama var doktora gittik krem verdi ama pek işe yaramıyor gibi başka ne iyi geliyor bilen var mı acaba
chandlerbing meleksalpci çok sık nemlendirme yapmalisiniz günde 4-5 kez en az. Şampuan ve haftada bir kullanın. Sadece su ile yikayin. Biodermanin atopik ciltler için olan ürünlerini alın nemlendiricisi duş jelini bize iyi gelmişti.
Tu_Na meleksalpci bende de var Hom bitkiselden organik kullanıyorum herşeyi tepkime olmayınca yarada olmuyor
meleksalpci chandlerbing evet sürekli kullanıyorum o kremi bir tek o iyi geliyor dönem dönem çıkıyor sonra kayboluyor teşekkürler :) yinede