minigim12 bebeğim geçen hafta ayın 7sinde rota aşısının 2. dozunu oldu bugünde sağlık ocağında 4. ay aşıları vardı aradan 1 ay süre mi geçmesi gerekirdi bazı yerlerde böyle okudum bilgisi olan var mı